"מיוזיק סיטי" בלב עיר העיצוב של ישראל

עפר גדנקן No Comments on "מיוזיק סיטי" בלב עיר העיצוב של ישראל

מתחם העיצוב הגדול במדינה, מעלה אדומים, יארח במהלך חודש אוגוסט את אירועי הזמר "מיוזיק סיטי"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בחודש הבא יתקיים ה"מיוזיק סיטי" בו ייקחו חלק גם אמני המוזיקה החסידית, יעקב שוואקי וחיים ישראל. הופעתו של חיים ישראל תתקיים ביום חמישי 11.8.22, י"ד באב. מחיר כרטיס מסובסד: 50 ₪ בלבד. הופעתו של הזמר יעקב שוואקי, תתקיים ביום חמישי 25.8.22, כ"ח באב. מחיר כרטיס מסובסד: 74 ₪ בלבד. חניה חינם בשפע במתחם! פתיחת שערים להופעות בשעה 19:00. ההופעות יחלו בשעה 20:00.

פנינה רווח, מנכל"ית הדיסיטי מציינת: "חשוב היה לנו שגם הציבור החרדי יוכל להגיע במהלך חודש אוגוסט, למתחם העיצוב הגדול והיפה במדינה וליהנות מחוויה מוזיקלית שאין דומה לה: תחת כיפת השמיים, במתחם שמזכיר את איטליה עם הופעות, דוכני מכירה ואוכל ופעילויות לילדים במהלך היום. הכרטיסים להופעות במחירים מסובסדים על מנת לאפשר חוויה משפחתית מלאה, אך חשוב לשריין כרטיסים כי מספר המקומות מוגבל".

בנוסף לאירועי הזמר החסידיים שיתקיימו בדיסיטי, יוכלו המשתתפים ליהנות מעשרות דוכני מזון, אומנות ופעילויות לילדים שיתקיימו במקום כל יום במהלך הקיץ. מדובר בחוויה ייחודית לכל המשפחה כאשר במשך כמה שעות יש אווירה של חו"ל בישראל, בזכות העיצוב המיוחד של המקום המזכיר את איטליה.

ולמי שרוצה לקבל חוויה שלמה יותר, מציעים בדיסיטי חבילת אירוח במלון הבוטיק   DHOTEL החדש והיוקרתי שנפתח לאחרונה במקום. במהלך אירועי הקיץ, יוכלו המבקרים ליהנות מחבילות מיוחדות הכוללות 3 לילות במקום בחצי פנסיון, כניסה ל-2 הופעות וכניסה לפארק השעשועים המקורה הגדול במזרח התיכון "מג'יק קאס" הנמצא במרחק נסיעה קצר מהמלון. המיקום של המלון, 15 דקות מים המלח ו-15 דקות מירושלים, פותח עוד שלל של אופציות למטייל הישראלי שמחפש חוויה חדשה וייחודית דווקא בארץ.

כרטיסים להופעות השונות באתר בימות. לפרטים והזמנות חבילות נופש : 054-5253357



0 תגובות